2014. január 4., szombat

~Díj.*

Sziasztok Mindenki!:)

Ma nem egy újabb résszel jöttem, hanem egy igen szokatlan dologgal érkeztem. Nem tudom, hogy lehet-e ilyet csinálni egyáltalán, de én most mégis megteszem/megtettem. :DD
Szóval engem már nagyon régóta foglalkoztatott ez a blog díjas dolog. És azon gondolkodtam, hogy ezt ki találta ki és, hogy ki küldte el az első díjat stb. Na szóval én ma vettem a bátorságot és saját kezűleg - vagyis a gépen - megszerkesztettem az én saját díjamat, amit majd én fogok nektek elküldeni.
De ezt ne vegyétek úgy, mintha nekem most lenne egy díjam, ezt én nektek - olvasóknak - készítettem!!!
Na akkor vágjunk is bele!!! :D



Szabályok:
-Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
-Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
-Írj 11 kérdést!
-Küld tovább 5 embernek!
Kérdések:
  1. Hány éves vagy?
  2. Jelenlegi kedvenc blogod? És miért?
  3. Milyen műfajban olvasol legszívesebben?
  4. Volt már olyan könyv a kezedben - és el is olvastad (!!!) - amit megbántál, hogy egyáltalán kézbe vetted?
  5. Kedvenc színészed vagy színésznőd?
  6. Ha egy napra szuperhős lehetnél, kit választanál és miért? a.: Superman b.: Batman c.:Spiderman d.:Mikulás (:DD) #a Mikulást nem hagyhattam ki...:D
  7. Kedvenc boltod?
  8. Ha blogozol, akkor miért vágtál bele?
  9. Kedvenc zeneszámod?
  10. Kedvenc szerződ?
  11. Kedvenc könyved, amit soha nem tudnál megunni?
Tovább küldöm:
Hát remélem nem keltettem nagy felháborodást, hogy vettem a bátorságomat - nem tudom honnan volt ennyi :D - és megalkottam az én saját díjamat...vagyis nem úgy saját, hogy magamnak csináltam, hanem, hogy az általam tervezett díjat.
Remélem, hogy nem botránkoztatok meg nagyon és szívesen veszitek - akiknek elküldtem a díjat - a díjat!:)
Pusszancs!♥

3 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon szépen köszönöm:)
    Nagyon jólesett:)
    Igaz a The Shadow Princessnek küldtem, de tőlem is kapsz egyet, azt melyiket Lora készítette:D
    Puszi:) ♥

    VálaszTörlés
  2. Szijja Szilvi!!!:)
    Nincs mit! Evidens volt, hogy te leszel az egyik, akinek elküldöm!:$
    Semmi, baj annak ellenére én is nagyon szépen köszönöm...:D

    Pusszancs!♥

    VálaszTörlés
  3. szia. Visszatértem és azt szeretném kérdezni, hogy kell-e még a kritika? kérlek nálam jelezz vissza!

    És nagyon szépen köszönöm a dijat!

    VálaszTörlés